sobota, 25 kwietnia 2015

Libster Award


Do Libster Award nominowała nas Paulina z bloga http://new-roommate.blogspot.com/
I dziękujemy bardzo za nominacje ;))


Pytania :
1. Piosenka związana z ulubionym wspomnieniem?
2. Jak reagujesz na negatywne komentarze?
3. Jeśli uciekłabyś z domu, gdzie byś poszła?
4. Czego w sobie nie lubisz?
5. Czy wierzysz w przyjaźń damsko męską?
6. Co lubisz robić w wolnej chwili?
7. Co najbardziej Cię irytuje?
8. Zespół, na którego koncert pragniesz iść?
9. Pisanie - hobby, czy plan na przyszłość?
10. Największa inspiracja?
11. Największe uzależnienie?

Odpowiedzi Oli:
1.One Direction - Live While We're Young.Wspomnienie moja przyjaciółka skakała przy tej piosence po stole i z niego spadła.
2. Przejmuje się oczywiście, że się przejmuje i staram się poprawiać te błędy, które się im nie podobają.
3. Gdybym uciekła z domu poszłabym albo do przyjaciółki albo do kuzynki.
4. Nie lubię w sobie tego, że jestem za łatwowierna.
5. Tak wierzę.
6. Lubię czytać książkę lub chodzić na spacery.
7. Najbardziej irytuje mnie to, że jak się spieszę starsze osoby nie chcą mnie przepuścić.
8. Chciałabym pójść na koncert 5 Seconds Of Summer.
9. Pisania nie wiążę z moją przyszłością to tylko moje hobby, które pomaga mi odstresować się.
10. Szczerze to nie wiem. Spojrzę na coś, obejrzę coś i tak jakoś samo przychodzi.
11. Moje największe uzależnienie to telefon. Jestem uzależniona od telefonu nie umiem bez niego żyć, muszę mieć go wszędzie przy sobie to moje największe uzależnienie.

Odpowiedzi Agaty:
1.Wszystkie piosenki One Direction się z czymś dla mnie wiążą,wiec trudno mi wybrać.
2.Staram się przyjąć krytykę, nawet tą najgorszą. I zmienić to co się nie podoba.
3.Pewnie do przyjaciółki.
4.Nie lubię w sobie tego, że za bardzo przejmuje się opinią innych ludzi na mój temat i tego co robię.
5.Tak wierze w przyjaźń damsko-męską.
6.Lubie słuchać muzyki, pisać dla was i spotykać się z koleżankami.
7.Irytuje mnie gdy mówię o czymś znajomym, a ci udają ze nie wiedzą o co chodzi.
8.Pewnie, że bym chciała.
9.Raczej hobby. Nie wiążę z tym żadnych planów na przyszłość.
10.Hmm zależy do czego inspiracja. Do pisania na przykład równe sytuacje jakie zobaczę w filmie, czy coś takiego. Najlepiej mi się myśli przy pisaniu, gdy słucham muzyki.
11.Muszę mieć zawsze pomalowane paznokcie,nie ważne na jaki kolor,byle by były pomalowane.


Pytania od nas:
 

1.Ile masz lat?
2.Co robisz w wolnej chwili?
3.Czego się boisz?
4.Uprawiasz jakiś sport?
5.Lubisz czytać książki?
6.Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

7.Szczęśliwa cyfra?
8.Ulubione miejsce?
9.Oglądasz jakiś program telewizyjny?
10.O której chodzisz zazwyczaj spać?
11.Jakie masz plany na wakacje? 

Nasze nominacje:
http://everything-has--changed.blogspot.com 
http://rock-god-fanfiction.blogspot.com/2015/04/19-jealous-minds-think-alike.html
http://i-love-my-life-33.blogspot.com/ 
http://worth-it-13.blogspot.com/ 

2 komentarze:

  1. a kiedy kolejny rozdzial?
    odpowiedzi sa fajne
    czekam na rozdzial
    pozdrawiam was lasencje Nikita ;*

    OdpowiedzUsuń